2013. gada 31. augusts

Fall 2013 Wishlist

Čau, čau!
Vēlējos ar jums padalīties ar savu wišlistu, jeb sarakstu ar lietām kuras vēlos šoruden :)
Manuprāt, parasti es nevēlos neko daudz, šis rudens nav izņēmums :)
Tātad skatamiess! :)


Tātad par katru preci pastāstīšu sīkāk, sākšu no augšas :)

Apspīlētas klasiski zilas džinsa bikses - Šādas es jau vēlos diezgan ilgi, man ļoti grūti atrast apspīlētas bikses priekš sevis, parasti atrodu tādas ar platākiem galiem, vai lielākas, vienīgi man ir apspīlēti legingi un džegingi (legingu tips, bet džinsa audums )

Bīnijs - Manuprāt, tas ir vajadzigs katram, mamma domās ka tā ir ziemas cepure, bet īstenībā Tu viņu velc, jo tas ir modē un arī siltā laikā labi izskatās :)

Krīperi ( creepers ) - Man ļoti patīk šādas platform-kediņas, manuprāt piestāv pie visa :)

Nivea lūpu sviests - Cik esmu dzirdējusi, šādi pārdodas tikai ASV, bet man vienalga, meklēšu un aradīšu, ļooti populārs lūpu sviests, un ceru tikai uz to labāko :)

Circle skirt - Šie sirkl( circle) svārki ir ļoti unikāli, tos var valktāt ar jebko, ar crop topu, cardigan `u un tiem pašiem krīperiem, vai arī ar džemeri un klasiskām converse baltām kedām ;)

Nerd glasses  - Pagāšgad aizņēmos no draudzenes, šādas nūģu brillītes, šogad nopirkšu pati sev tādas :)
Man patīk kā viņas uz manīm izkatās, un maģiski liek justies gudrākai :)

Nikon D3100 -  Manuprāt laba kamera, nav grūtības mācīt ar to darboties (vismaz pirmo reizi turot rokās, es jau mācēju saregulēt ar objektīvu visu un tā.. ) Es ļooti ceru, ka tādu iegūšu , Tad arī būs youtube video un daudz ar draudzenēm :)

Burt`s Bees lūpu balzāms - Man ir neliela aizraušanās ar lūpu balzāmiem ( ir jau 15), bet es viņus gribu un gribu :) Šo esmu pamanījusi jau vācijā, bet nožēloju, ka nenopirku ;//

Gāzēto dzērienu lūpu balzāmi - Pašlaik manā īpašumā ir parastais coca cola balzāms un coca cola cherry balzāms un abi viņi man TIK ļoti patīk, vaj <3 Kā jau teicu, man ir Neliela aizraušanās ar tiem lūpu balzāmiem :)

Garnier pure activ sejas tīrīšanas līdzeklis - Izlasīju Kristīnes labo atsauksmi un uzreiz sagribējās... :) Domāju, ka pirkšu Vācijā, jo tur vēl pabūšu reizi šogad :) Bet ja nesagaidīšu līdz oktobra beigām, tad aplauzīšos un nopirkšu šeit :)


Tas arī viss!
Kas ir tavā Fall 2013 višlistā? :)

xoxo, Lienya



1 komentārs:

  1. burts bees balzami pārdodas stokmanā. kaut kas ap 3 latiem, ja nemaldos. man ir mentolīgais, dievinu!

    AtbildētDzēst