2013. gada 29. augusts

★ DIY: Rakstāmpiederumu trauks ★

Čau, čau!
Šodien aizgāju uz skolu pēc grāmatām, atstiepu mājās mugursomā, un mugura bija beigta, bet tas neliedz man iepriecināt jūs ar kādu, interesantu DIY :)
Tātad sākamm! :))


Lai izveidotu šādu rakstāmpiederumu trauciņu...
...Tev būs vajadzīga karstā līme, burciņa un parastas gumija :)
 Notīram burciņu un ar karsto līmi rakstam kādu vārdu, vai zīmējam simbolus t.i. dekorējam burciņu :)
Es uzrakstīju - TRUST ME 
 Paņemam gumijas
 Un Vairākas tinam šādi, divas krusteniski vertikāli aptin un vairākas tām divām horizontāli pa virsu :)
Gumijas cauro pusi sadalīs četrāsdaļās, kas ir lieliski, lai katrā daļā ievietotu kādu rakstāmpiedrumu :)

Un mans gala rezultāts :)

Es ceru ka Tev noderēja širs raksts :)

xoxo, Lienya

6 komentāri:

  1. GIVEAWAY BIDZAS PIRMS APMERAM TRIS STUNDAM LABRIT

    AtbildētDzēst
  2. Labrit, rit pateikšu uzvarētāju :)

    AtbildētDzēst
  3. Kad būs rezultāti?????

    AtbildētDzēst
  4. Giveaway nosledzas jau vakar 19.00.
    Tagad ir 30.augusts, 13;58

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vaine, man liekas ka vina mus apcakareja, lai dabutu vairak sekotaju.

      Dzēst
  5. Anonīmie, Es jums ļoti atvainojos, bet pastāv arī tādi darbi, kas aiznem vairāk laika un nav iespējas uzrakstīt rakstu un tikt pie datora, tieši dēļ jums, es publiski neatklāšu uzvarētāja vārdu, paldies :)

    AtbildētDzēst