2013. gada 13. augusts

DIY: Lūpu skrubis

Čau, čau!
Esmu atpakaļ no ceļojuma sveika un vesela, viss noritēja veiksmīgi un galvenais, man patika! :)
Bija neilgs klusuma brīdis manā blogā, jo viesnīcai ar wifi kaut kas notika :)
Bet labāk ķersimies pie lietas!
.
.
.
Šodien es jums parādīšu kā izveidot lūpu skrubi no sastāvdaļām, kas tev ir atrodamas mājās :)
Sākamm! :)


Sāksim ar pagatavošanu.
Tev ir vajadzīgs kāds trauciņš, manā gadījumā, izlietota krēma trauciņš, atceries, rūpīgi izmazgā :)
Ielej trauciņā vienu tējkaroti medus, man ir svaigs medus un ir redzama šūnas daļiņa, bet es viņu pēc tam izķeksēju ārā :)
 Lejam, lejam, lejam....
 Klāt pielejam tējkaroti kaņepju eļļas, ja nav, tad olīveļļu :)
 lejam, lejam, lejam
 ieberam divas tējkarotes balto cukuru
Samaisam ar garu saldējuma kociņu. :)
Kad samaisīsi, masa nosēdīsies un paliks gluda, nebaidies, jo kad vēlreiz samaisīsi viņa atkal paliks skrubj-veida konsistencē :)
 Lietošana.
Sākam ar pilnīgi tīrām lūpām
Ar koka saldējuma kociņu uzklājam to pa visām lūpām
 Izdaram berzēšanu starp lūpām apmēram 10 sekundes.
Tas lūpas noskrubēs :)
 Un ar salvetīti noņemam skrubīti :)
 Pēc noņemšanas lūpas būs sausas, mitrini ar kādu no lūpu balzāmiņiem :)
 Pēc lietošanas lūpas būs ļoti skaistā dabiskā tonītī :)
Šo es lietoju pirms katras lūpu krāsas lietošanas reizes :)
Lai atrastu, vari dekorēt toverīti. :)

Lai tev labi lietojas! 

xoxo, Lienya

2 komentāri:

  1. Rīgā, veikalā Tiger var nopirkt tos trauciņus vai konteinerīšus (ceļojumu) par laikam 2 ls.
    + ideja ljoti laba, tiko uztaisiju :) Paldies

    AtbildētDzēst
  2. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst