2013. gada 3. augusts

DIY: Dabisks matu balinātājs

Čau, čau!
Šodien es jums uzcepju DIY (do it yourself) rakstiņu.
Daudzas no jums ir domājušas par OMBRE matiem, vai nokrāsot gaišākus matus, bet negrib sabojāt ar krāsām.
Tad nu lūk, šodien es jums parādīšu kā balināt matus bez matu krāsas palīdzības :)



 Pirmais nosacījums, ieslēdz radio vai savu mīļāko dziesmu :)
Viss vajadzīgais:
Citrons vai 100% citrona sula
 glāze silts,bet ne karsts ūdens
mērkarote
virtuves dēlītis
sprej-pudele
nazis 
piltuve
Sagriežam citronu uz pusēm, jo būs vajadzīga tikai puse. :)
No citrona izspiežam sulu, pusotru lielāko karoti, no mērkarotes ( es īsti nezinu cik daudz tur ir ) :)
 Noskrūvējam sprej-pudelei vāciņu, uzliekam piltuvi un ielejam gan citrona sulu, gan ūdeni
 Aiztaisam vāciņu un sakratam, kratam apmēram 15 sek. :)
Balinātājs gatavs :)
 Sprejojam matos diezgan daudz, jo no dažiem spiedieniem nekas daudz neizbalināsies.
Kad sasprejo visu tevis izvēlēto laukumu, pudelīti noliec saulē, vai siltā vietā, lai šķidrums neatdziest. :)

Pēc matu saslapināšanas. atlikušo laiku, līdz izžūst mati pavadi saulē, jo saule un citrons ir tas, kas izbalinās tev matus ;)

Atkārto šo pašu pēc izžūšanas, es pati to darīju 3. reizes, jo pirmajā reizā maz iesprejoju ;)

PIRMS - PĒC

PIRMS- PĒC

šeit var izteikrāk redzēt manu OMBRE effektu :)

Vakarā izmazgā matus, jo mati būs nedaudz lipīgi :)
Lai Tev jauka diena!

xoxo, Lienya 




20 comments:

  1. labs raksts, paldies. : )

    AtbildētDzēst
  2. a ka ir tad, ja pie citronu sulas pielej dzērveņu sulu? staprcitu, dzērveņu sulā ir vēl vairāk skābju nekā citur.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es īsti nezinu, jo neesmu mēģinājusi, : ))

      Dzēst
  3. Bet vai noskaidroji vai citrons var sabojāt matus?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, ir bijuši gadījumi, ka citrons sabojā matus, bet tas ir atkarīgs no matu tipa, manējos nesabojāja ;)

      Dzēst
  4. vai effekts ir ilgstošs? labs raksts ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pašlaik iet jau otrā diena, matus vakarā izamzgāju, mans ombre, tumsā nav redzams tā kā saulē, bet ja salīdzina galus ar saknēm gali ir riži-blondi :)

      Dzēst
  5. Kads matu tips ir tev?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir normāli un nedaudz taukaini mati vasarā, bet ziemā viņi paliek sausi,un ļoti elektrizējas :)

      Dzēst
  6. cik ilgi noteik rpoces?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tātad ap plkst. 13. iesprejoju matos, izžuva, tad atkal sprejoju un kopā 3. reizes, peč tam kat izžuva es sasēju matus ļipā un devos dārza darbos, tiešā sualē, kopumā es tam atvēlēju visu dienu :)

      Dzēst
    2. Ko tu tur tik ilgi ņēmies? Tos citronus audzēji? :)

      Dzēst
    3. Nē! Lai iegūtu rezultātu ir jāpaliek saulē, rezultāta baigā nebūs, ja Tu saulē izžāvēsi un tad iesi istabā ;)

      Dzēst
  7. Kāds tev telefons?

    AtbildētDzēst
  8. Citrons matus sausina :) pēc šī visa mati jāpabaro ar ko labu :)
    Piemēram, ar kokosriekstu eļļas masku :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es matus stiprinu ar Nivea eļļu, :)

      Dzēst
  9. Tavs blogs ir reāli foršs !

    AtbildētDzēst
  10. Parasti nesaka sprejo vai izsprejo, saka izsmidzināt... jāpiestrādā pie gramatikas :D

    AtbildētDzēst