2013. gada 27. augusts

✎ Back to school : Kas ir manā skolas somā, penālī un kosmētiskajā maciņā ? ✎

Čau, čau!
Drošivien puse no lasītājiem vakar gāja laukā skatīties Marsu, kura nemaz nebija :D
Tātad, kāmēr es gaidīju to pusnakti, līdz došos laukā, paspēju sabildēt bildītes rakstam, šīsdienas rakstam.
Es atvainojos, par apgaismojumu, esmu iesācēja :D
Sākamm! :)





Čau!
Tātad, mana soma ir no Puma veikala Dominā, viņa pirkta pirms 2. gadiem, un vēl nav saplīsusi, es viņu pirku, ja nemaldos pa 16. latiem, jo tad bija baigās atlaides.
Uz šogadu man būs jauna soma, kura vēl nav nopirkta :D 
Priekšējā kabata manuprāt ir visnoderīgākā, skatamies, kas tajā iekšā :)
 Ieteikums - Vienmēr savā skolassomā turi bloknotu, vai kādu lieku burtnīcu, vajadzēs kaut ko pierakstīt, būs kur, pierakstīt, negribā taču ķēpāt kladēm vākus, vai lapas plēst laukā :)
Neaizmirsti arī par mini pildspalvu :)
 Telefons un maks, ja kāds zvana stundas laikā un Tu esi iebāzis telefonu somas, visdziļākajā vietā, un pūlies lai viņu dabūtu, Tu streso, bet ja Tu ieliksi noteiktā kabatiņā, tad tev nebūs grūtības atrast viņu :)
 Lūpu balzāms un matu gumija, Manas lūpas ir ļoti sausas, tāpēc kur vien var būt, tur ir lūpu balzāms :)
 Ieteikums - Iegādājies maciņu, vai arī uztaisi pati (DIY būs drīz ) , kur turi atslēgas un austiņas, lai labāk varētu ieraudzīt, tāpatās, atslēgas ir grūti atrast :)
 Lielajā kabatā man stāv skolai klades, grāmatas un mapes.
Ieteikums - Iegādājies lielu A4 mapi ar gumijām, lai saliktu burtnīcas (plānas) , jo mēdz gadīties, ka rodas burtnīcām austiņas :)
 Un man vēl ir slepenais nodalījums...
 Kur stāvs mans penālis un kosmētiskais maciņš , skatamies, kas tur ir :)
 Pats penālis ir no H&M devided kolekcijas. 
1. Lūpu balzāms (Kā jau taicu, tas man ir visur)
2. Līmes zīmulis
3. Korektors
4. Zīmuļu asinātājs
5. Vairākas matu gumijas,( dažreiz gadās, ka mati traucē)
6. Līmplapiņas. ( Lai uzraktītu ''Iesper man'' un pielīmētu kādam pie muguras :D )
7. Šķēres ( Kā tad bez tām)
8. Vairāki parasties (HB) zīmuļi
9. Divas zilas pildspalvas un viena rozā 
10. Košie marķieri (viens ir neona dzeltens, otrs rozā)
11. Lineāls - Dzelzs lineāls, lai nesaplīst
12. Mini kabatas kalkuators ;)
13. Divas dzēšgumijas. (viena ar pīsiņu, to var uzspraust zīmuļiem otrā galā, otra parasta )
Kosmētiskais  maciņš ir no Drogām
1. Ķemmīte ar spogulīti ( Tādai jābūt katras meitenes kosmētiskajā maciņā )
2. Bobby pins ar matu gumiju 
3. Ausu tīrāmie kociņi ( Tie nav domāti ausīm, bet gan lieliski noder, ja tuša ir izsmērējusies zem acīm, vai nobirusi  )
4. Roku krēms, (Man nepatīk tā sajūta, ka turot krītu rokās, rokas paliek ar krītu un sausas, fuj )
5. Roku dezinfekcijas želeja ( Gadās arī tā, ka skolā ir atslēgts ūdens, vai tev nav iespēja tikt līdz izlietnei )
6. Divi lūpu balzām (Viens parasts. Otrs ar krāsu (tinted lip balm ) )
7. Mutes atsvaidzinātājs ( Tā nepatīkamā sajūta, ka kāds klasesbiedrs Tev pasaka, ka Tev mute smird, tad nu šis ir Tev glābiņš)
8. Kožļenes ( Bez tām, es nekur ) 
9. Salvetes. ( Tām obligāti jābūt, jo gadās, ka skolas tualetes kabīnītē nav tualetes papīra, vai nav ar ko noslaucīt rokas )
 Un Vēl... Atceries par drošību, noteikti pieliec pie somas kādu atstarotāju :)
 Un Es vēlējos padalīties ar bildi, kuru uzņēmu šorīt ( 00:36) Mēness un zvaigznes  :))
Un Rekur es ar savu draugu Mēnesi ;)))))

Un tas arī viss par manu skolas somu! 

Kam obligāti jābūt tavā skolas somā?

xoxo, Lienya 

9 komentāri:

  1. man viss līdzīgi tikai gribu nopirkt to roku dezinficējošo želeju tikai nav gadijies tādu veikalos redzēt. kur un pa cik tu tādu pirki? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Dzintars Veikalā, pa 1,60 :)

      Dzēst
  2. Forš rakstiņš tikai Marsu varēs redzēt šonakt ( 27.08.) :D

    AtbildētDzēst
  3. kur var nopirkt to mutes atsvaidzinātāju? ;D

    AtbildētDzēst
  4. Anonīmam,- ja ir laba matemātika tad var uzreiz saprast, ka 00:30 27. septembrī jau bija.. saucamais (šonakt) jau būs 28.. Tas tā, daudziem loģika pieklibo . :D :)

    AtbildētDzēst
  5. tas nav slepenais nodalijums, bet kabata datoram.

    AtbildētDzēst