2013. gada 25. augusts

50 fakti par mani ♥

Čau, čau!

Lai jus vairāk iepazītu mani, šeit es jums uzrakstīšu 50 faktus par sevi.
Iepriekšējais faktu raksts tika izdzēsts :-)

  1. Ja mana mamma nebutu iebildusi, mani sauktu Ludmila
  2. Man nav plašs draugu loks, jo es neuticos kuram katram
  3. Ar kosmētiku esmu uz TU, jau no 2012 vasaras
  4. Man patīk, kā es nofotgrāfēju citus, bet nepatīk, kā citi nofotogrāfē mani
  5. Ja man ir sapnis, es viņu īstenošu
  6. Man patīk apdāvināt cilvēkus, bet kad esmu skopa, tad man ir slikts garastāvoklis
  7. Es gandrīz katru vasaru iegūstu sev traumu
  8. Man ir bijusi lauzta roka
  9. Man nepatīk kaut ko darīt uz švilpiena, ja es daru, tad es pati izdomāju to
  10. Es esmu pieļāvusi daudzas kļūdas, bet nevienu no tām neesmu pieļāvusi atkārtoti
  11. Es esmu raudulīgs cilvēks un dažreiz mēdzu raudāt par neko
  12. Ja es esmu pieķērusies cilvēkam, tad man grūti ar viņu nesazināties
  13. Es runāju arī britu akcentā (angliski)
  14. Es izvedu cilvēkus no pacietības, īspaši pasniedzējus
  15. Man dabiski ir taisnais celiņš
  16. Vienmēr es esmu kādam ko noskaudusi
  17. Es esmu izskvusi sānu (matos), bet tā bija stulba doma
  18. Visas nepatīkamās atmiņas, manī ir ''iesēdušās''
  19. Man bieži daudz kas ir jāiegūst pašai 
  20. Man ir 12. gadi un es mācīšos 8. klasē
  21. Es visu apgūstu vairāk, nekā mani vienaudži ( visi mani vienaudži mācīsies 7. klasē )
  22.  Es vienmēr interesējos par dažādiem notikumiem
  23. Es reti kādam prasu viedokli par sevi, jo es sevi labi pazīstu
  24. Vārda ''Liene'' nozīmē galīgi nesakrīt ar manu raksturu
  25. Mana mīļākā spēle ir tetris
  26. Pēdējā laikā drēbes nepērku Latvijā, bet gan Vācijā
  27. Man ļoti patīk iepirkties
  28. Mana mamma un vecmamma ir ārstes, tāpēc man mājās ir pašu aptieka. 
  29. Man nepatīk darīt kaut ko vienai pašai, vai nu es to daru ar kādu, vai nu vispār to nedaru
  30. Man ļoti nepatīk, ka pie faktiem raksta - šis ir 30 fakts, tu izlaidi 29. faktu u.t.t.
  31. Nepatīk asinis
  32. Es protu airēt ar laivu jau no 7. gadu vecuma un šobrīd to daru katru otro dienu :)
  33. Man ļooti patīk braukt ar velosipēdu un labrāt to daru arī ikdienā
  34. Vispār es esmu ļoti ļoti kārtīga, bet dažreiz mana ''kārtība'' aiziet tik tālu, ka istaba jākārto vismaz 3. dienas 
  35. Man patīk antīkas preces, vai preces no pagājušā gadsimta
  36. Nepatīk saīsinājumi - kikd (kā iet, ko dari) sk. (skaidrs) 
  37. Nepatīk lamāties, pašreiz ar to cīnos, jo kādreiz ikdienā TĀDUS vārdu teicu, ka pašreiz slikti paliek 
  38. Nepatīk, ka iedala cilvēkus grupās ( krutie un stulbie)
  39. Man patīk izjokot cilvēkus, bet nepatīk, ka mani kāds izjoko
  40. Nepatīk biedēt cilvēkus
  41. Ļoti reiti lasu grāmatas
  42. Ikdienā neēdu saldumus, bet man ļoti garšo HARIBO gumijas lācīši
  43. Man labāk patīk staigāt ar zeķēm nevis ar plikām kājām
  44. Man nepatīk lūpas rozā krāsā  - atgādina skolotājas, bez gaumes 
  45. Mana mīļākā krāsa ir gaiša lavandas krāsa un mint krāsiņa
  46. Man patīk pastaigas  vēlu vakarā ar draudzeni
  47. Es tikai 2. reizes esmu lidojusi ar lidmašīnu (turp, atpakaļ)
  48. Es nevaru ieēst sakaltušu (gaiši dzeltenu) medu, bet no šķidrā medus es nevaru atrauties
  49. Man ir laba atmiņa 
  50. Jo Lienei nepatīk Twitter`is, bet kādēļ lai viņai pašai tāds nebūtu 
xoxo, Lienya

8 komentāri:

  1. labs raksts - interesants fakts bija par akcentu. vai proti runāt ar to vis-cauri vai tikai uz atsevišķiem vārdiem?

    AtbildētDzēst
  2. Anonīm, Manas angļu valodas zināšanas ir 7. kl. līmenī, bet es māku runāt ar akcentu tā, kā parasti runāju bez akcenta, tas man ir vienkārši :)

    AtbildētDzēst
  3. tad jau sanāk ka tu krāsojies no 11 gadu vecuma?

    AtbildētDzēst
  4. Anonīm, Pagāšvasar es iepazinu kosmētiku, bet nekrāsojos, tā pa īstam sāku ap marta beigām , jo lalalalalal nav jāzin

    AtbildētDzēst
  5. cik daudz pirkumi tev skaitās kā iepirkšanās?

    AtbildētDzēst
  6. Tu tiešām ej klasi augstāk, jo tev ir augstāks mācību līmenis vai arī tu vienkārši ātri sāki iet skolā? Jo agrāk bija iespēja iet ja ir jaunāks par septiņiem gadiem. Jeb pirmajās klasēs tu tiki augstāk? Ceru, ka uzrakstīju sakarīgi. :D

    AtbildētDzēst
  7. 1. Anonīm - Iepirkšanās man skaitās tad, kad es kaut ko pērku, vai pārtiku, kancelejas preces, vai apģērbu, kaut vai tās ir 3. vienības, ko pērku, tā MAN skaitās iepirkšanās. :)

    2. Anonīm - Es sāku iet skolā ar 5. gadu vecumu, 6. oktobrī man palika 6, es aizgāju ātrāk, jo Es arī bērnudārzā mācijos grupiņu augstāk, pie 1999 gadā dzimušajiem, ātrāk apguvu lasīšanu, rakstīšanu u.c.
    Galu galā, es eju klasi augstāk, jo es ātrāk uz skolu aizgāju, bet pašlaik to nemaz nenožēloju. :D

    AtbildētDzēst