2013. gada 2. jūlijs

Vasaras must-have

Cau!(:
Varbūt beigšu stāstīt cik es esmu bezgala slinka, bet tas tā...


Davaj, okei, SĀKAM!

 1. Latviešu vācu sarunvārdnīca.- Vasarā tas MAN ir must-have, katru vakaru mācos, kā nekā 8-12. augustam pabūšu vācu zemē, gribu, lai māku runāt un pastāstīt.
(Ja dodies uz vāciju, un slikti zini valodu, šis ir labākais , ko varu ieteikt)
2. Garnier Fructis Goodbye damage sērijas Matu šampūns un kondicionieris (nezinu vai pareizi uzrkatīju)-
Tā kā mani mati ir nepaklausīgi, elektrizējas un ir sabojāti.
Liekas šis ir tas, kas man vajadzīgs.
3. TrianDe Dolce Vita Chocolate Fantasy shower cream gel - Čau, šito foršo mantu es atņēmu mammai, viņa nopirka, es pasmaržoju, viss mans!
smarža ir dievīga. <3
4.Maybelline COLORAMA #81 -Šitā manta ir forša, man vina ļoti, ļoti patīk, vasaras nagulaku top 3. otrajā vietā ! :)
5. Essence Colour&Go #146 thats`s what i mint.-Gribēju, jau ietaupīt, bet šī krāsa ir dievīga. <3
ļoti patīk otiņa. plakana un plata. <3
6. Essence Liquid Eyeliner (melns) - onlī vat ai vanna sei is ai love dis ting.

7. Dalacin T lalala -Baigi forša manta pret pumpām. vakarā uzsmērē, no rīta pumpas nav! :)
8.Dzintars lūpu balzāms Pret vēju, salu, sauli. - Negribējās pirkt kautkādu ārzemju , nopirku šo te, vasaras must have <3


Vasaras labākā frizūra man- No priekšējiem matiem sasieta ļipa un priekšā gumijai uzsprausta bante. vienkārši un labi izskatās. :)
 Mans vasaras must have ēdiens ir Gumijlāči. (vienmēr must have)
 Kā arī Schoko-Bons
BUMS!!
Jaunais TIC-TAC 

Ceru tev patika raksts. bai!
(:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru