2013. gada 4. jūlijs

VaSaRa: Kravājam somas!

Čau! Šis ir pirmais raksts, no manu rakstu sērijas ``VaSaRa``.
Kravājam somas!
Vasarā var doties izbraucienā ar ģimeni, ceļojumā, uz nometni, vai citur, kur pavadām vairākas dienas neesot mājās.
Tātad šoreiz es varu kopā ar jums (virtuāli) sakravāt somas. :)


Tā, kā man nav koferu, izmantoju lielu pleca somu.
Sākumā ieliekam lielākos, pēc tam mazākos.
Sāc jau gatavoties braucienam 1. nedēļu iepriekš, vai agrāk, izveidojot sarakstu, kas vajadzīgs, lai , pa nedēļu kaut ko pieliktu klāt.
Es sāku ar dvieli.
 Pēctam peldkostīmu.
Es iesaku ņemt divus peldkostīmus, ja nu kaut kas atgadās, vai pazūd.
būs otrs!
 Un pa virsu es sakrāmēju drēbes
Parasti ņemu:
Jaku, Džrmperi.
Vienu garo komplektu (džinsi,legingi, krekls ar garām rokām)
Vienu pusgaro kompletu (bridži,krekls ar pusgarām rokām)
Un divus īsos komplektus ( divi šorti, svārki, divas maiciņas)
Lai varētu variēt ar drēbēm, iesaku ņemt drēbes, kuras var kombinēt.(piem. t-kreklu gan ar šortiem, svārkiem, biksēm).
Obligāti vasaras karstajās dienās paņem lakaiņu vai cepuri/platmali.
 Otra soma :)
 Es ņemu trīs pārus apavu- lētos krokšus (ko pa lauku skriet), kedas, vai botas un flip-flopus
Kurpes ieliek maisiņos. (man nav :D)
 Pa virsu kurpēm atsevišķos maisiņos salieku apakšveļu.
(paņemt līdz vēl maisiņus, lai ieliktu netīro veļu)
 Kosmētika.
BB krēms, birstošais pūderis, bronzeris/vaigu sārtums, acu ēnu qatro, otas, uzacu balzams, skropstu tuša, divi lūpu balzāmi, laineris, pincete, nagulaka, vates kociņi, vates plāksnītes (nav bildē), mitrinošais krēms.
protams tas ir tas, ko es ņemu līdz , nav obligāti jāņem tev līdz - ieteikumi

 Ja tev ir, vari paņemt smērīti pret aukstumpumpām.(iekļaušu arī giveaway)
/nevēlies, lai staigātu ar pumpu ap lūpām, vai ne?/

 Vēl paņem- Matu šampūnu, dušas gēlu, švammi, nagu lakas tīrāmo(ir arī ceļojumu versijas), roku krēmu un citas higiēnas preces. :)
 Apmēram šādi es sev sakārtoju :)
 Protams paņem ķemmi, knifiņš- gumijas apliec ap ķemmes kātiņu, bet vēl foršāk- Salokāmās ķemmes ar vienu pusi spogulīti. :)
 Austiņas.
Saulesbrilles, maku un telefonu u.c. svarīgas un nepieciešamas lietas saliec savā somiņā, lai ir pa rokai, nevis ieroc ceļojum-somā. :)

Ceru tev patika!Gaidi nākamo rakstu :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru