2013. gada 23. jūlijs

TAG: Pirmā kosmētika :)

Čau, čau!
Pati esmu nedaudz vairāk, kā tikai iesācēja, bet varu palīdzēt :)
Ja tu esi pirmās kosmētikas meklējumos, šis būs tavs pirmais ceļvedis.
Pirmā kosmētika man bija skropstu tuša, kura man nelika vilties, bet Latvijā vairs nav pieejama, vismaz neesmu dzirdējusi par viņu :)

Sākam!


Sākšu ar BB krēmu.
Šis ir JOY žurnāla favorīts, kā arī mans un daudzu citu blogeru/youtuberu.
Viņš vēl nav mana īpašumā, bet 3. izlietotiem paraudziņiem esmu sapratusi, ka vajag. :D
Šis, gan mitrinās, gan aizsargās seju un vēl kas, mazinās ``bruģīti`` :)
bruģītis ir pumpiņas ;)


BB krēmu NEIZVĒLIES no Essence,
Šis ir mans pirmais BB, un es viņā rūgti maldījos, lieka naudas izmešana :(
vairāk te un te

Acu ēnu bāze, šī būs labā!
Arī mana pirmā acu ēnu bāze, un arī pēdējā,
Teikšu atklāti, viens toverītis uz pus gadu ... ♥
Var lietot arī uz tumšajiem lokiem, labi nosedz.
Kas var būt tik ekonomisks? :))
Šī būs acu ēnu bāze kuru NEIESAKU, pašai nepatīk konsistence un mazais toverītis, bet izlasot Velvet mimosas atsauksmi (22), negribas pat skatīties. ;(
Par labu konsīleri iesaku Rimmel.
Pašai nav, bet ir čupiņa labu atsauksmju. :)
Tikai atrodi savu toni un netestē uz rokas, bet gan uz sejas! :)
Par labu konsīleru paleti varu ieteikt Catrice.
Pieci konsīleri, katram savs darbiņš!:)
Arī čupiņa ar labām atsauksmēm :)
Runājot par bronzeriem, man pašai ir Avon, patīk, ka viņš nav orandžs, bet gan skaisti bronzīgi brūns, manai ādas krāsai piemērots.
Vēl iesaku Rimmel bronzeri, kas man patīk, :)
Kādu bronzeri NEŅEMT!
Accesorize kosmētikai vispār nesakties virsū, ši nav laba, bet gan "padjopka" too faced :)
Sabīnes sliktā atsauksmes
Acis vienmēr vēlas izskatīties pamanāmākas,bet ja esi iesācējs, neuztaisi sevi par klaunu!
Šīs ir manas pirmās acu ēnas, kuras vēl jo projām ir manā kolekcijā.
Šie brūnie toņi man nelika vilties, un izskatās dabiski lietojot trīs pirmās ēnas ( gaišo, nude un gaiši brūno)
Tumši brūno es iesaku lietot tikai kādā dramatiskā make-up`ā :)
Kā pirmās acu ēnas, NEIZVĒLIES lētākās, (četras zem lata)
un arī košas, tās tev nav vajadzīgas, kāmēr tu māki tikai visu plakstiņu noklāt ar ēnām, tikmēr tev neko vairāk par brūnajiem toņiem nevajag!
Runājot par košajiem toņiem, ja tu gribi ko košu acīm, tad izvēlies COLORAMA zīmuļus, manas atsauksmes te un te
Kā arī izvēlies sev brūno, vai melno zīmuli, atkarībā no tavas skropstu tušas.:)
Brūno/melno velc virs skropstu līnijas, un košo uz apakšējās ūdenslīnijas :)
 Beidzot esam tikuši līdz skropstu tušām. yay!
Kā pirmo es tev iesaku šo Maybelline great lash.
YouTube ir tik daudz labu atsauksmju, un drogās cena ir nedaudz virs četriem latiem! :)
 Šī ir mana pirmā skropstu tuša, kura nevienā vietiņā nelika vilties, vairāk latvijā neesmu redzējusi :(
Kā pirmo skropstu tušu NEIZVĒLIES tušu ar nosaukumu crazy un extreme, būs grūti uzklāt un var ķēpāties. :)
Pašu labāko pūderi iesaku šo, no Rimmel.
YouTube, kā aī Blogspot`s ir pilns ar burvīgām atsauksmēm par šo, tāpēc šis Tev būs labs draugs iesākumam :)
Kā birstošo pūderi es iesaku šo Essence all about matt, vai fix & matt. :)
Šim ir problēma, ka gaišina ādas toni, bet man patīk, dara savu darbu lieliski. :)
Un kā vaigu sārtumu es iesaku Essence sārtumiņus.Šie naturālie toņi, ar kuriem NEvar pāršaut pār strīpu, lai gan pati es labāk izvēlos krēmveida sārtumus, vai arī lūpu krāsas/krēmus sārtuma vietā, dotu priekšroku arī šiem :)
No lūpu sekcijas domāju ka šie būs tev ideāli, gan mitrina, dod spīdumuun nedaudz, iekrāso, mana atsauksme par rozā (fruitylicious) ir šeit un šeit
Ja vairāk domā par lūpu krāsām, bet nezini kādu, neizvēlies košas, bet gan naturālas, dabiskas, bet ja tomēr vēlies ko košāku, iesaku Lumene lip sorbetiņus, jeb lip pen. :)

Bet ja meklē spīdumu, labākais būs Essence XXL shine, nav lipīgs un ir ļoti skaists, mazu lūpu īpašniecēm būs labs, jo arī redzami, maģiski palielina lūpas :)


Tas arī viss, es ceru ka šis ceļvedis tev palīdzēja un TU iedvesmojies no šī raksta, bet atceries, pirms pērc kosmētiku testē veikalā, konsīlerus/bb krēmus/ tonālos krēmus u.c. testē uz sejas, un lūpu produktus, acu zīmuļus u.c. testē uz rokas. :)


xoxo, Lienya

8 komentāri:

  1. Paldies tev par padomiem! Patiesi labi! Malacis!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paaldies par komentāru, par izteiktu viedokli! ;* ;)

      Dzēst
  2. Šādi arī turpini, interesants raksts atšķirībā no pārējiem:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, par komentāru, arī citi mani raksti ir interesanti! :)

      Dzēst
  3. Hmm, "padjopka" gadiijumaa nav necenzeets vaards? Es protams saprotu, katrs lietojam dazhaadus vaardus, bet taadus gan vareetu arii blogaa neraxtiit!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ir necenzēts, bet šajā gadījumā atlāvos lietot.!;)

      Dzēst
  4. runājot par bb krēmu, ir divi krēmi - bb krēms rozā iepakojumā un otrs ir zils, kā tavā bildītē. ar ko viņi atšķirās? kurš labāks? RIMI jau ilgu laiku pētu abus iepakojumus un nevaru izlemt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika!
      Rozā BB krēms, jeb Dream fresh BB ir sausai un jūtīgai ādai, ir nedaudz savādāka konsistence un SPF 30. Bet Zilais BB, jeb Dream pure BB ir normālai un taukainai ādai, viņš novērš spīdumu un padara matētu seju, SPF 15, Un ir 2% sacilskābe, kas novērsīs mazās pumpiņas, ja regulāri lietos, tad pēc 4. nedēļām vairs pumpiņu nedūs.
      Jūlija JOY žurnālā, kas diemžēl vairs nav pārdošanā bija BB krēmu duelis, un vinnēja Zilais BB.
      Bet lai izvēlētos BB ir jāskatās uz ādas tipu, jo ja tev ir sausa ādiņa un tu izvēlies Zilo BB, tad neko daudz viņš tev nepalīdzēs un izcels sausās vietas. :)

      Es ceru ka Tev palīdzēju, :)

      Dzēst