2013. gada 6. jūlijs

TAG: Colors of the rainbow

Čau, čau!
Bedzot ir pienācis brīdis, kad arī es uztaisu šo tagu, kuru diezgan daudz tagoja :)
Sākam :)




Sarkans- COCA-COLA skārdene
(man nav neviens kosm. līdz. sarkanā iepakojumā :D)
Oranžs- Garnier Fructis Goodbye damage šampūns
Dzeltens- Maybelline The collosal volume express mascara cat eyes. (gari gan)
Zaļš- Maybelline COLORAMA nagu laka #214
Zils- Organic Therapy kosmētikas noņemšas un seja atsvaidzināšasnas mitrās salvetes
Rozā- Essence I  ♥ EXTREME skropstu tuša
Violets/Lillā- Pretty compact qarted  acu ēnas. brūnie toņi 

Ceru tev patika mans raksts! 
Lai tev jauka diena! :)

6 komentāri:

  1. Veidojot blogu ļoti svarīga ir pareizrakstība tā lūk "no hate", taču raksta oranžs nevis orandžs ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par komentāru, Anonīmā!
      Paldies par izlabojumu :)

      Dzēst
  2. Populāra tēma,taču garlaicīgi tev sanāca.Bet turpini,kas zin,pēc desmit gadiem jau varbūt būsi profesionāle:D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par komentāru!
      Varbūt, ar`, kas zin?

      Dzēst
  3. Sveika, man ir viens jautājums - kur pirki Organic Therapy kosmētikas noņemšanas salvetes? Vēlētos tādas iegādāties, p.s man arī ir tas goodbye damage šampūns, ļoti labs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. čau! Salvetes pirku Siberikas veikalā, Jelgavā, t/c Vivo.
      Manuprāt visās Siberikās jābūt :)

      Dzēst