2013. gada 6. jūlijs

TAG: 20 random jautājumi

Čau! Šo tagu es tajoju visām blogerītēm, kurām sekoju. :)
Tātad jautājumi un sākam:)

1. Lietas, bez kurām tu nespēj pamest māju?
 - Noteikti drēbes, kuras mugurā :D
2. Mīļākais makeup brends?
- Man patīk Maybelline un L`oreal kosmētika :)
3. Mīļākie ziedi?
- Gerberas <3


4. Mīļākais apģērbu veikals?
 - Ar katru laiku mainās, bet pašlaik ļoti patīk TAKKO un C&A :)
5. Mīļākas smaržas?
 - Es smaržas gandrīz vispār nelietoju, bet man patīk cukurvates smarža, kā tāda :D
 6. Augstpapēžu kurpes vai laiviņas?
 - Es ar papēžiem nestaigāju, jo man ir 39. izmērs un es esmu gara. Tāpēc laiviņas  
7. Vai Tu mācies labi?
 - Neskaoties uz to, ka man ir 12. gadi un es iešu 8. klasē, es mācos diezgan labi :)
 8. Mīļākās krāsas?
 - Minty green un Baby pink toņi :)
9. Vai tu lieto enerģijas dzērienus?
 - Fuj! Kādreiz likās forši, tagad pat neskatos uz tiem ;)
10. Vai Tu dzer sulu?
 - Svaigi spiestu burkānu sulu un banānu sulu, jā, jā to ķīmisko :D pārējās mazāk :)

11. Vai Tev patīk peldēties?
- Patīk, Vasarā to daru katru dienu, bet ziemā reizi nedēļā :)
12. Vai Tu ēd frī ar dakšu?
- Kafejnīcā jā, bet mājās un ātro uzkodu restorānos nē :)
13. Mīļākais mitrinošais krēms?
 - Neesmu vēl īsto atradusi :)
 14. Vai Tu vēlies kādreiz apprecēties?
 - Kura tad nevēlās ? :D  
15.Vai Tu viegli sadusmojies?
 - Diezgan bieži, jo visu laiku ķiķina. :D
 16. Vai Tevi interesē spoku ķeršana?
 -  Ko? :D
17. Fobijas?
 - Es baidos no zirnekliem un no lielām zivīm :D dīvaini gan.  
18. Vai Tu grauz savus nagus?
 - 1-2. klase un tad man sāka aizrādīt :D

19. Vai esi bijusi situācijās, kad šķiet, ka neesi tālu no nāves?
 - Nē.
20. Vai Tu dzer kafiju?
 - Pie Valdiņas vienmēr iedzeru 3-vienā un tā ;)


Es ceru, ka tu kaut ko jaunu par mani uzzināji :)
Jauku dienu! :)

6 komentāri:

  1. no kādām zivīm Tev bail? ;D haizivīm, piemēram?
    hmm, forši jautājumi! varbūt arī uztaisīt rakstu, atbildot uz tiem..?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hmm.. Arī no haizivīm, man vispār nepatīk zivju ķeršana un tā tālāk, pat parasto asarīti rokās nevaru noturēt :D
      Jā droši, tas ir tags :)

      Dzēst
  2. pamaniju, ka dazas lietas nospikoji no Bethany Mota, patik vina, ka tada caur youtube?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piedod, bet es nenošpikoju, tas viss ir par mani.
      Drīz būs rakstiņš par maniem favorīt-youtuberiem :)

      Dzēst
  3. 8.klasē vai tad nav jābūt 14 gadiem? :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nū... sanāca tā, ka es ļoti ātri visu apguvu, tādēļ es sāku ātrāk skolu

      Dzēst