2013. gada 25. jūlijs

OOTD : 24.07.13

Čau, čau!
Šis ir OOTD rakstiņš ( Outfit of the day ) Vakardienai, došu iespēju ieskatīties kā es ģērbjos ikdienā.
Sākam! :)

  

Ļoti bieži vasarā velku krop topu un šortiņus, šī diena nebija izņēmums :)
Krop tops ar GUNS N` ROSE uzrakstu
Mani DIY šortiņi, meklē šeit
H&M somiņa ( maza bet ļoti, ļoti ietilpīga )
Melnas sandalītes ar nenona akcentu (ja tu vēlies līdzīgas, spied šeit)

Uz nagiem man ir Essence LE Me&my ice cream #02 nagu laka.
apskats šeit

Un tas arī viss.
Starpcitu par make-up, tad mana seja ir bez kosmētikas :)

Un kā Tu vasarā parasti ģērbies?

xoxo, Lienya

4 komentāri:

  1. Kur Tu iegādājies šo kreklu ? Esmu lieeela rock mūzikas piekritēja, kolekcijai trūkst guns n roses ! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. second hand veikalā. Tur ir īstas pērles

      Dzēst
  2. Skaisti! Krekliņš ļoti patīk. :)

    AtbildētDzēst