2013. gada 24. jūlijs

Mint laku duelis :))

Čau, čau!
Daudzi jau zina, ka man ir NEliela aizraušanās ar mint, jeb tulkojumā no angļu valodas, piparmētru krāsu.
Šis tonis nemaz nav piparmētru, kā iedomājies pēc tulkojuma, bet gan skaists, vārdos neaprakstāms tonis, kurš variē gan uz zaļo, gan uz zilo pusi.
Šodien es jums atrādīšu trīs savas mint lakas , divas no Essence un viena noMaybelline.
Tātad sākam!



 Essence colour&go #146 that`s what i mint

Maybelline new york COLORAMA #214

Essence LE Me&my ice cream #02 always in my mint

 Essence colour&go #146 that`s what i mint
Sākšu ar savu pirmo mint laku.
Šo laku pērkot, es sapratu ka uzreiz būs mana favorīt-laka.
Šis manuprāt ir īsts mint tonis, kā Amerikā domā, ļoti līdzīgs tonis, kā Essie lakai, pārbaudi šeit
Šai lakai otiņa ir plata, bet tas šai otiņai ir pats labākais, vēl ērtāku uzklāšanas otu neesmu redzējusi un lietojusi, es personīgi esmu starā, par šādu otu, gribētos, lai visām lakām tāda būtu. :)
Cena Ls 1,30
Vērtējums 5/5
Maybelline new york COLORAMA #214
Šo laku nopirku, jo ļoti gribēju salīdzināt toņus, kā arī iedvesmojos no Santas raksta. Šai lakai ir vairāk nosliece uz zaļo krāsu, nevis kā Essence lakai. Klasiska nagu lakas otiņa, pirmajā bildē izskatās, uz zilo pusi, bet otrā bilde lieliski atrāda krāsu.
Draudzenei Laurai, šī laka ir vismīļākā no manas mint kolekcijas. Tumšākā no manām mint lakām
Cena Ls 1,79
Vērtējums 4/5
Essence LE Me&my ice cream #02 always in my mint
Un kā trešo un pēdējo atrādu jaunās essence limitētās kolekcijas laku.
Ko lai saka... 10 ml lakas par Ls 1,45?
Šai lakai ir ļoti, ļoti skaists tonis, gaišs pasteļtonis, kas ļoti labi sastrādātos ar baby pink toni, ja vien man tāds būtu, bet no šīs dienas, dodos drugstore baby pink lakas meklējumos. :)
Šai otiņai ir viens liels mīnuss- par mazu otiņa, salīdzinājumā ar Maybelline otiņu, šī ir mazāka. Krāsu paņem švaki, tāpēc klāju 3 , nevis divas kārtas, kā parasti :(
Vērtējums 3/5
 Maybelline #214 - Essence #146 - Essence LE #02
jap, es nemāku krāsot nagus :(
Šeit  cenšos uztaisīt telefonu :D
Šajā bildē var labāk redzēt atšķirību starp Essence LE #02 un Maybelline #214

Es ceru, ka tev patika šis duelis. 
xoxo, Lienya

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru