2013. gada 9. jūlijs

TAG:Manas favorīt-youtuberes

Čau, čau!
Beidzot ir tapis rakstiņš par manām favorīt-youtuberēm. :)
Sākam! :)

 Macbarbie07
 Šī meitene ir youtube populārākā skaistuma guru.
Ļoti jauka un jautra meitene. Sekoju gan Viņas Instagramam, Twitterim, Vine`m un abos viņas youtube kanālos. :) Piedalās daudzos šovos (youtube šovos). Diezgan bieži ir žurnālos. :)
Ļoti jautra perosna. :)

 Stilababe09
 Šī meitene ir ļoti līdzīga Macbarbie07.  Viņai ir tiešām jautri video un tie neidevušies klipiņi (bloops) ir smieklīgākie, kurus esmu redzējusi. Viņa veido DIY, stila padomus, pamācības u.c. Viņa ir ļoti skaistu matu īpašniece. <3
 
 Zoella
Šai meitenei ir ļoti skaisti mati (ombre). Viņa ir jauka un aktīva, ļoti patīk Viņas britu akcents un zilās acis, kā arī video. Pozitīva persona :)
 Thealohabeauties
Chloe no kreisās un Anju no labās. Divas havajiešu meitenes, kurām patīk skaistums un labs izskats. Sāka veidot video no pagājušā gada augusta, bet jau ir diezgan daudz sekotāji. Patīk Viņu fitnesa rutīna(routine) un rīta rutīna.(routine)
 
 Beautybysiena
Sāku Viņu skatīties jo atradu Viņas Morning routine.
Protams, Viņa kā jau visas youtuberes ir jautra un ar savu humoriņu. Man patīk Viņas stils, un Viņa ar stilu un matiem eksperimentē. 



Protams, tās nav visas youtuberes, kurām sekoju, ir vēl daudzas. :)
Kuras ir tavas mīļākās youtuberes?

Lai tev jauka diena! :)




2 komentāri:

  1. oj, daudz tādu. arī man par to raksts! http://martaxo.wordpress.lv/2013/06/30/mani-milakie-beauty-guru-no-youtube-com/
    dažas mums kopīgas!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika!
      Man ir daudz vairāk. bet šīs man patīk labāk :)

      Dzēst