2013. gada 21. jūlijs

Made in Latvia, copy China

Čau, čau!
Vakar izdomāju uzaisīt diezgan interesantu, bet grūtu make-up tutorialu, attēlot austumu valstu daiļā dzimumuma iedzīvotājas, Aziātes, šo dīvaino nosaukumu palīdzēja izdomāt mana draudzene Laura, ieskaties arī viņas blogā! :)
 Sākam! :)



Pirms čupas ar BB krēmu izvēlos mitrinošo krēmu.
Otrajā bildē mana seja izskatās apsārtusi, bet tā nav, tikai slikta gaisma! :((((
Aziātēm ir diezgan izteikta, gaiša āda, Rimmel un Maybelline BB krēmi kopīgi sastrādājoties izveidoja man gaišu, mākslīgu ādas toni. :)
(pa kreisi Rimmel, pa labi Maybelline)
Austrumu valstu iedzīvotājām reti redz tumšos acu lokos, vai maisiņus, to man palīdzēja realizēt Essence i ♥ stage acu ēnu bāzītē <3, kā arī gaišākās acu ēnas no Essence paletes 05. :)
 Lai visu nosegtu un radītu vēl gaišāku ādas toni, izvēlos Essence birstošo pūderi, jo viņš ir balts un matē. Mīnuss tāds, ka diezgan padara bālu seju ,tā, kā ikdienā nelietoju, šoreiz  priekš temata der  :)
Aziātēm ir daudzreiz redzama melna, gara acu līnija, ko paveica Essence liquid eyeliner laineris, kā arī nedaudz uz apakšējās ūdenslīnijas :)
Par skropstiņām runājot, manuprāt aziātes vairāk liek skropstu tušu uz apkšējām skropstām , nevis augšējām, jo viņām ir īsas apakšējās skropstiņas,bet garas augšējās.Nu bet es šoreiz liku gan uz augšējām, gan apakšējām vienādi. :)
Cik daudz reizes esmu skatījusies, visās aziātēm ir taisnas uzacis, vai ar nelielu lūzumu.
Diemžēl man nav šāda uzacu forma, tāpēc ir ar "asti"uz leju, bet kaut kas jau uz to pusi ir :)
Priekš lūpām, izvēlos koši sarkano lūpu krēmu :))
Un tas ari viss priekš meikapa.
Matus sataisu tik ļoti japānietēm līdzijajās "klimpās" :D
Un iepozēju ar PEACE. :))

Es ceru, ka tev patika manis veidotais aziātu meikaps:)

xoxo, Lienya

4 komentāri:

  1. vari pastāstīt, kā tu tādas uzacis iekrāsoji?? man nekad tā nesanāk. ;dd

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika!
      Es talkā ņēmu tumši brūno uzacu zīmuli no Essence, (cena Ls. 1.20, ja nemaldos) Es paņēmu, iezīmēju formu un izkrāsoju , tas ir tik vienkārši :D

      Dzēst
  2. No offence mazā, bet tik jauna, mīlīga sejiņa, bērna pufīgie vaidziņi vēl nav nozuduši, un TIK DAUDZ kosmētikas.. -.- Viss vēl būtu labi, bet tās traģiskās uzacis.. Lūdzu, tevis pašas labad, atmet to uzacu zīmēšanu. Vari tās mazliet ietonēt ar brūnu zīmulīti, protams, bet nepārspīlē tik šausmīgi.
    Tas arī viss, mans draudzīgais padoms. Jauku dienu ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. čau!
      Paldies pa padomu, bet es ikdienā nekrāsoju uzacis, vienīgi ar uzacu filleri, bet uzacis man ir labā, dabīgā tonī.
      Šis ir tikai tutorials kādam helovīnam or smth. :)

      Dzēst