2013. gada 8. jūlijs

Maciņš tukšojas. ;)

Čau, tātad, manuprāt nosaukums- ``pirkumi``, vai ``jaunie pirkumi`` ir tāds parasts, klasisks, tāpēc izdomāju ka šādus rakstus saukšu ``Maciņš tukšojas``, jo tie ir jauni pirkumi, kuros iztērēju naudu, protams :)
Tātad sākam :)



 Tātad vakar ceļš veda uz Drogām, tiešām es vēlējos izmēģināt jauno COLORAMA
 zīmuli, un pie reizes ieraudzīju, kādu ļoti skaistā zaļā krāsā Essence zīmulīti. tad nu skaties, kādi tie ir :)

 Colorama zīmuļa tonis ir #210 TURQUOISE FLASH
Tonis ir ļoti skaisti tirkīzs, sākumā likās, ka ir tumši tirkīzs, bet izrādās, ka tirkīzs. :D
Daudz blogeres rakstīja par COLORAMA zīmuļiem, bet es nevēlējos iegādāties tos, nezinot kādi tie ir, tāpēc es veienmēr gaidu atsauksmes. :)
 Essence`s zīmuli es iegādājos, jo ,man ļoti iepatikās krāsa (šeit ir effekts uzlikts :S)
Tonis #20 scream green
Man ir aizdomas, ka tas ir no jaunās essence kolekcijas, jo ļoti līdzinās zaļajam tonim, pārbaudīšu. :)

 Tātad abi zīmuļi no sākuma ir diezgan spici, tāpēc iesaku pret roku pazīmēt nedaudz, lai gals noapaļojas.
Trešais ir Essence violetais zīmulis, testeris, ko testēju veikalā ;)
 Tātad šeit ir mana actiņa, ar zilo zīmuli.
Pa augšējo plakstiņu es ar pirkstu izsmērēju zīmulīti. kā vieglas acu ēnas ;) (patīk)
Cena: Ls 1,45
Kur prikt: Drogas,Kolonna laikam arī...

Zaļais izskatās šādi, atvainojiet, par slikto kvalitāti ;(
Krāsa ir maiga un nav koša, bet ļoti, ļoti skaista.
Cena: Ls. 0.80
Kur pirkt: Drogas

p.s Rīt būs Maciņš tukšojas #2 daļa :)
Lai tev jauka diena! :)

2 komentāri:

  1. Tev ļoti piestāv zaļais tonītis, izceļ acu krāsu, zilais arī labi izskatās :)

    AtbildētDzēst