2013. gada 10. jūlijs

Maciņš tukšojas #2

Čau, tātad šo rakstiņu es pārcēlu uz dienu, jo, domāju ka papildināšu, tātad šodien atkal bija ātrais skrējiens uz pilsētu, Drogas man vienmēr ir pa ceļam, tādēļ protams tās tiek apmeklētas, jo šīs skaistās uzlīmes, par atlaidēm uz logiem, neļauj, man pabraukt garām.
Tātad ķersimies pie lietas. :)

Šo mantiņu es iegādājos, jo izlasīju Arinas blogā
Vazelīns lūpām, ar zemeņu smaržu. :)

 
Pirku Multiluksā Jelgavā.
Cena ir vairāk, kā laba.
Šis ir ar zemenēm, smarža ļoti atgādina vasaru.
Pats produkt ir slidens, saskaroties ar lūpām tāpēc nevajag paņemt pa daudz, (es ar pirktiem nesmērēju)
ļoti labs

Jā, varbūt man tā ir vājība un es padodos, es sapratu, ka Es zilo zīmuli nenēsāšu ikdienā, tāpēc ļoti vēlējos pamēģināt zaļo. #300 EDGY EMERALD
Cena Drogās ir ļoti laba, ja nemaldos Ls 1,11
tagad baigās atlaides Drogās, skrien un ķer. (ŠEIT)

Bildē viņš izskatās, kā zilais zīmulītis, bet dzīva zaļāks.
 Uz manas actiņas izskatās šādi.:)
Salīdzināju krāsiņas :) 
mans lādētājs ir NEUZKRĪTOŠS :d
Nākamais un pēdējais produkt ir man jau diezgan sen kārots lūpu krēms.
Drogās, Ls 1,60
Paņēmu sarkanā krāsā, jo rozā izskatījās pārāk Bārbijiski.
Tas ir lūpu krēms (lip cream), kas atgādina lūpu spīduma toverīti , ebt nespīd, viņš ir matēts, bet smērējās
 Ja tu vēlies redzēt, kā izsktās uz lūpiņām, tad skaties Santas blogā:)
Jo man īpaši labi nesanāca nobildēt, kā arī lai uzklātu perfekti, ir ļoti jāpiepūlās.

Lai tev jauka diena!

4 komentāri:

  1. kam īsti domāts tas vazelīns ?
    p.s. arī savā blogā ierakstīju Tag`u, 20 random jautājumi, tāpēc, ja interesē, iečeko. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika! Tas ir kā lūpu mitrināšanai un spīdumam balzāms. Lai arī viņš noturas tikai 1,5 h, viņš ir ļoti labs.
      P.S. cena Ls. 0,36

      Dzēst
    2. Lai arī nekad neesmu šo produktu mēģinājusi kādu dienu skriešu uz multiluksu skatīties šo te un visu izslavēto aveņu skrubi, sakārdinājāt :D

      Dzēst
    3. Es, stulbenīte aizmirsu paskatīties, i aveņu skrubi, i alvejas sejas krēmu.
      kaut kad uz nedēļas nogali tikšu pie Multiluksa, paldies ka atgādināji :)

      Dzēst