2013. gada 28. jūlijs

DŽŪLIJA favorīti ♥

Čau, čau!
Jūlija mēnesis (turpmāk Džūlija) ir gandrīz vai galā, tāpēc izdomāju izveidot rakstu jau tagad, apkopojot manus Džūlija favorītus, jeb labākās lietas Džūlijā. <3
Bet nu, ko lai saka, laiks mūs pārskrien.
Šajā mēnesī neesmu izlietojusi daudz lietas, bet pietiekami :)
Sākam!

Kosmētika
Kopumā šādi. :)


Beauty formulas no shine oil contril tissues principā šis ir manā īpašumā četras dienas, esmu viņu ļoti, ļoti iemīļojusi :) No eļļainas sejas ādas, uz matētu. ♥
Drīz būs atsauksmītes :)
Čistaja ļiņija mitrinošais krēms ar alveju šo produktu es neteikšu, ka meklēju ilgi, bet ļoti ļoti vēlējos. Tik bieži es uz Multiluksu nebraucu, bet Drogās man bija žēl tērēt 50. santīmus vairāk. :D
Arī drīz būs atsauksmītes <3
Mint lakas
Maybelline Colorama #214
Essence LE Me&My ice cream #02 Always in my mint
Flormar #LS05
atsauksmes meklē šeit

Man ļooti patīk mint krāsas! :)

Essence guerilla gardening uzacu tuša tonī 02 piece of land
man patīk un es šo preci mīlu atsauksme šeit

Colorama acu zīmulis tonī #210 TURQUOISE FLASH
Manuprāt šis ir viens no skaistākajiem tirkīza toņiem.
Man personīgi tonis ļoti patīk un skaisti izskatās
atsauksme šeit

Vazelīns lūpām
Neesmu pārāk laba krievu valodas pārzinātāja, tāpēc nepateikšu firmu,
šis Multiluksā maksāja vien Ls 0,36, atlaides beigsies 31.07 tāpēc steidzies
atsauksme šeit 

Essence LE Guerilla Gardening lip cream  
Šo lūpu krēmu man ieteica draudzne Laura
Pirmo reizi izmēģināju viņas lūpu krēmu, mani piesaistīja smarža un krāsas košums, vēlāk arī pati iegādājos, nenožēloju nevienu reizi, kad nopirku, atsauksmes šeit

Mūzika

Šomēnes mani ļoti piesaistīja Miley Cyrus dziesma ``We can`t stop``
Videoklips izskatās piedauzīgs, kā arī daudzi dziesmas vārdi, bet man ļoti patīk viņas izpildījums, ļooti lipīgs
 dziesmas meldiņš.

Nekā nesaprotu, bet šī dziesma man ļoti, ļoti patīk, kaut kas ir tāds, kas mani piesaista :)
Daft punk ``Get Lucky``

Apģērbs

Lielākoties Džūlijā izskatījos šādi :)
Krop tops, šorti un nedaudz skruļļaini mati :)

Tas arī šoreiz viss,
Kādi ir tavi Džūlija favorīti?

xoxo, Lienya

4 komentāri:

  1. Kāds flormar nagu lakai ir klājums?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Principā ļoti caurspīdīgs, bet šo lielku kā virskārtu citām mint lakām, jo dod tādu metāliski minty finišu! <3

      Dzēst
  2. Man arī patīk tā Daft Punk dziesma! ;) Mailijas izpildījums ir labs, bet man ne īpaši patīk visa klipa ideja. :)
    Interesanti favorīti!

    AtbildētDzēst