2013. gada 12. jūlijs

Dienas make-up :)

Čau, beidzot ir pienācis raksts par manu dienas make-up
sākam :)

 Čau, tātad sāku ar BB krēmu, šis ir viegls, gaišs un ar SPF 30, kas aizsargās manu seju ;)
Turpinu ar Essence acu ēnu bāzi, šī bāze ir vienkārši laba, kuru var nosaukt pat par ūdensnoturīgu, jo kad gāju peldēt acu ēnas bija savā vietā :)

 
 Lietoju bēšo ēnu, viņa ir ar šimmeri un neitrāla. :)
 Turpinu ar zaļo essence zīmulīti, viņ'ir tik foršs :)
 manuprāt lainerītis ir kaut kas neatņemams man ikdienā, šis tiešām ir labs :)
 Maybelline the colossal volum` express cat eyes ir tiešām laba tušiņa lalalal
 Tā, kā man īsti nepiestāv spilgti sarkana lūpu krāsa, atradu pielietojumu, kā krēmveida vaigu sārtumu. man patīk! :)
 Parasti es nelietoju lūpu spīdumu, bet ja lietuju, pirms lietošanas uzklāju lūpu balzāmu :)

Un gatavs, diemžēl man nav koptēla bildīte, jo fotoaparāts niķojās un nefokusēja ;(

Kurš ir neatņemams produkts tev dienas grimmā?

Lai tev jauka diena

xoxo, Lienya

2 komentāri:

  1. man noteikti skropstu tuša, jo bez tās nevaru iziet no mājām :D karstajās dienās lietoju tikai skropstu tušu! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja ūdensnoturīgo tušu, tad tas ir ideāli, ne lietus, ne peldēšanās tev neizjauc izskatu :)

      Dzēst