2013. gada 27. jūnijs

BALTKRIEVIJA UN TĀ...

Čau, čau! (:
Nu es esmu atpakaļ no pavisam nesenā ceļojuma uz Baltkrieviju, Kāda tā ir un kas tajā ir lasi šeit. :)
Tātad sākam ar ceļu uz Baltkrieviju. :)


Šeit Es un Mans brālis rudzu laukā, netālu no Aknīkstes ( pa ceļam uz Baltkrieviju )
Es ar rudzupuķēm. :)
Stāvējām 1,5h uz robežas ``SILENE``, ''dullie Baltkrievi'' :D
šeit ir Braslavas ezers, kur arī nopeldējāmies, 
dziļi ieejot ūdens ir līdz ceļiem un līdz bojām ejot ūdens ir līdz pleciem. :)
Abas reizes, kad peldējāmies ūdens bija ļoti, ļoti silts. :)
Mēs šīs trīs dienas dzīvojām Viķepskas apgabalā, Šarkaušķinas rajonā Ručai ciematā numur 27. Gari gan :D
Šī ir manas Omes māja.
Viņu mājas bija Zilā, Zaļā un netīri dzeltenā krāsā - vopšem košā.
Autobusu pieturas arī bija ļoti košas, pretī Omes mājai minty green un baby pink tonī :D
 Šī ir Šarkauščinas rajona slimnīca.
Skaista jauna ēka, bet klasisks Baltkrievu stila ZILS jumts. :D
(pa soliņi saskaņoti)
šeit es Slimnīcā ziedoju 50 rubļus, kas ir pus santīms :D
Mēs bijā pusmiljonāri.
Valūta
500 000 BYR = 31.06 LVL.
Stulba valūta visu reizi juka :D

Šeit ar brāli pie Veikala ''Šņežinka'' ar Pirmo cukurvati divu gadu laikā, bet cena bija ļoti lēta.
Mēs iepirkāmies par ~50 000 BYR pirmajā dienā un nopirkām
divas cukurvates
Winston cigaretes (ne jau man)
Kondensēto pienu
Divus kilogramus cukura
Un samaksājām Trīs lati...
Izdevīgi :)
 Pašā Šarkauščinas centrā, pretī Tirgum ir MINĪ KAFĒ.
Īstenībā tur nekas nebija mini, viss kā vienmēr. :)
 Šeit ir Baltkrievu SPRITE :D
Tā kā es nedzeru, Vecāki teica ka garšo kā sprite.
 Baltkrievijā ir šādas Fantas, + Vēl dzeltanā citronu un zaļā laimas :)
 Baltkrievu ''COCA-COLA''
Baltkrievu ''skittles'', ir ļoti ļoti garšīgi, tik tiešām.
Daudz savādāka garša kā pie mums :)
Ziņojuma dēlis (vienīgais pilsētā).
Baltkrieviem Šarkauščinā  pārsvarā ir Citroen, Peugot un Lada automašīnas, jā vecā labā Lada. :D
Liela daļa brauc ar velosipēdiem, veci velosipēdi. ja es ar savu Pantēru tur parādītos tad būtu baigi krutā čiksa.
Šarkauščinā nav MAZDAS. Mums bija vienīgā Mazda.
Arī milicijas pārstāvis mūs apturēja, paprasīja Vadītāja apliecību, mašīnas pasi, mūsu visu pases , bet tā kā tur nav krieviski, viņi, atvainojos ''ne sūda'' nesaprata, tikai gribēja paskatīties, kādas pases un apliecības mums, te Latvijā ir. :)
Pilsētā uz katra ielas bija seši šādi ūdens krāni, ūdens ir ļoti dzidrs un garšīgs
Visiem pieejami krāni. P.S. Ūdeni arī var dzert. :D
Rekur es pie upītes ''JANKA'' forši jau.
Baltkrievi savas JANKAS svin laikam 6. jūlijā :)
Šarkauščinā ir šādas piena mašīnas, šī no ārpuses vistīrākā, bet citas ar mēsliem notraipītas, bet iekšā viss sterili. Ručai ciematā ir divi lieli kolhozi, kurus nepaguvām apskatīt. Visas ir piena govis. Un viss rajons nāk palīgā ganos.
Šarkauščinas labākais autobuss.
Braucot pie omes, mēs ar 60 km/h apdzinām 2 autobusus :D
 Manai omei ir trīs mazi, bailīgi kazlēni, kuri ir īsti ''kalnu kazas'' Tā lēkā, ne pa jokam.
Un vienmēr seko uz lauka līdzi savai mammai.
Pati laimīgā mamma :D
Ručai ciema padome.
Vismaz normāla ēka :D
Un šeit jau braucot atpakaļ no Baltkrievijas- Es auzās. :)
Šarkauščinā aug ļoti daudz vasaras kviešu.


Tā arī tas ir viss. Es ceru Tev patika. :)
Šis bija tiešām izdevies ceļojums :)

4 komentāri:

  1. Paldies, ka padalījies ar savu ceļojumu! Bija tiešām interesanti lasīt! :)

    AtbildētDzēst
  2. Iebraucot Baltkrievijā pie pašas Silenes ir TĀDS ezers... Jau 7 gadu pēc kārtas uz turieni braucu, tas ir milzīgs. Man radiņi krastā dzīvo... kaifs :D

    AtbildētDzēst
  3. Es parasti braucu uz Braslavu :), Pa ceļam latvāņi, tā ne pa jokam :D

    AtbildētDzēst