2013. gada 27. maijs

TAG: Kas ir manā somiņā? + Mani ieteikumi vasarai. (:

Čau, čau!
Vai jau esi pamanījis, ka lietošu jaunu smaidiņu?
(:
Tātad šis ir mans otrais TAGS, kuru taggoju atkal visām, visām blogerītēm.

ķeramies pie lietas...

Mana somiņa ir no Terranova, kuru saņēmu kā ziemassvētku dāvanu <3
Izskatās, ka viņa ir maza, bet gan ļoti ietilpīga, tiešām, var salikt daudz ko (:
Plānotājs man parastir ir līdz, kā arī pildspalva, kura netika kadrā (:
Bez maka es nevaru iedomāties dienu, tas man ir līdz vienmēr, kad dodos kaut kur.
Saulesbrilles ir viens no maniem vasaras ieteikumiem, tev viņām ir jābūt līdzi, jo nevēlies, lai saules dēļ tev zem atiņām ir tās saucamās ''vārnu kājiņas''. (:
Bante un vairākas matu gumijas ir atkal viens no maniem ieteikumiem, atu gumijas parasti ņemu līdz, ja ir vējš un mati sejā, uztaisu copīti, vai ļipu, bet bante ir kā aksesuārs copītei vai ļipai. 
Lūpu balzāms un lūpu sviestiņš  ir vēl viens no maniem ieteikumiem, jo vasarās parasti sprēgā lūpa, ja viņu pa daudz ?salaiza?
Telefons man arī vienmēr būs līdz, gan bildēt interesantus skatus, gan sazināties (:
Un visbeidzot roku krēms , jo rokas vasarā var būt sausas, vai arī pēc peldes uzsmērēt.

Vēlviens ieteikums ir roku dezinfekcijas želeja, vai šķidrums, jo vasarā tu aiztec daudz netīras virsmas, tāpēc šis būs OK. (:

Ceru tev patika un gaidu nākamo rakstiņu,
Bučiņas ;*


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru