2013. gada 6. maijs

Lauras diena.

Čau, čau!
Šovakar top jauns rakstiņš, kas nav par skaistuplietiņām, bet vienkārši ieskats šodienā.

Sākšu ar rītu, kad 9:00 piecēlos un gultā vartijos līdz 9:40
Iedzēru kafiju upes krastā, ieklausījos putnu čivināšanā un vienkārši izbaudīju skaisto rītu.
Vēlāk bija mana rīta rosme - lēkāju pa batutu, jo esmu gana slinka brīvdienas rītā, lai skrietu.
Nākamo posmu ~2 stundas viss rakstīts twitterī, mani forši followeri palīdzēja izvēlēties outfitu. :))
Thanks ya guys <33
.
.
.
Tiku līdz McDonald`s-am
Sākās jaurība par kuru man ir kauns, tiešām. :D
.
.
.
Vēlāk mēs pie McDonald`s-a spēlējām Mafiju. :D
.
.
.
.
Aizgājām zem Lielupes tilta un lika man izaicinājumu - pa plāksnēm uzrāpties augšā un pieskaties sienai - iesim uz katamarāniem.
Tātad, tas nija man tīrākais nieks. :DDD

Mums ļoti jautri gāja līdz katamarāniem, kad sametāmies naudu -6ls uz diviem katamarāniem. :)))))))))
Jām, 1h mīcījāmies pa lielupi, bet tas pagāja nemanot :))

Tad mūsu jubilāri aizveda prommmm .....

Mēs- Laine, Elīza un Es tēlojām ārzemnieces (cita valoda).
:D

Mums bija fotosesija, jautra fotosesija, ļoti jautra fotosesija. :D

Tātad noslēgumā vēlos pateikt visām čikoritām par šodienu. <3

Neliela kolāžiņa no šodienas :))


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru