2013. gada 20. aprīlis

Mans fitness. Esi aktīva!


Čau, čau!
Šodien visu rītu aizņēma bildēšanās, un reku` iznākums.

Ir pavasaris un vairs NAV sniega.
Tev IR jāsporto!


Pavasaris ir gaisā, izbaudi to!


Fiziskās aktivitātes


 Tātad. No rīta pamostos ap 6:10.
Ātri saģērbjos un eju laukā skriet.
Ne iesaktos spogulī, ne nomazsgāju seju.
Tikai matus sakārtoju :)

Skrienot no rīta, ar aizlipušām acīm (vēl) man patīk un tas mani vairāk pamodina, kā kafija un palīdz sagatavoties dienai.

Skrienu 1 km.

Uz skolu mani ved, bet kad no rītiem būs siltāks, noteikti braukšu ar velosipēdu. :)))


Pa dienu ( 14- 17)
Neiztikt bez lēkāšanas pa batutu. 
Vidēji dienā lēkāju 20. minūtes.



Tad man ir atpūtas laiks, kuru pavadu mācoties, vai sēžot pie datora.

Trešdienās un Piektdienās es nodarbojos ar vieglatlētiku, tad es esmu ļotiļoti aktīva.

Trešdenās un Sestdienās es veicu garas un jautras pastaigas ar suni, drīzāk suns mani izvadā pastaigāties, hihihih
Vakarpusē 19. (katru vakaru)
Es ar draudzeni skrienu ''garos'' gabalus, kas palīdz iemācīties pareizi elpot un arī fiziski attīsta.


Iesildīšanās mēdz būt parasta stiepšanās, vai izklupien-solis.



Ap 21. Ir mana pēdēja aktivitāte -
Vingrošana

Pārsvarā stiepjos un taisu presītes.

Vingroju ar Easy Shaper no topshop

Pārsvarā  sportoju šādā apģērbā.




Jakā, T-kreklā, apspīlētos legingos, sporta botiņās un vestē, ja nu ir vējš.


Mau sakārtojumu izvēlos šādu.




Izķemmēju un izvēlos celiņu.
Pinu parasto bizīti no pieres matiem.

 Otrā pusē ar!
Sasienu ļipā.

Ļipu sarullēju un veidoju virtuļveidīgu sakārtojumu
Sasienu ar gumiju. :))

Mani ekšeni.



Uz rokām turu -
Matu gumiju. Ja nu kas.

Lakatiņu sasietu- Sveidrienm, jo vēl neesmu iegādājusies to speciļo pufiņu :))

Pulksteni, vienmēr uzņemu laiku, cik ilgi skienu, vai vingroju.

Kad skrienu, turu rokā mazo, 0,5l ūdens pudeli (pilnu)
Lai manās rokās būtu smagums.


Paldies. <33

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru