2013. gada 9. aprīlis

Iekrāj naudiņu , no pusdiennaudas!

Čau, čau! Šodien ''Uzcepjas'' rakstiņš kurā būs vairāki padomi, kā iekrāt naudu, no naudas, kas atvēlēta pusdienām un kā tikt galā, ja tu nevari neieiet veikalā un nenopirkt kādu preci.




 Kā iekrāt naudiņu?

1. Iegādājies savu krājkasīti, vai tā ir cūciņa, kastīte, vai zaķītis, ir vienalga, jo tā taču ir tava.
2. No savas pusdiennaudas, mājās atstāj, tik naudas, cik tu notērē našķiem.
(Es atstāju 50. santīmus, jo man ir 2ls pusdiennauda )
3. Neņem naudu, no krājkasītes!!!
4. Sāc krāt naudu ar Pirmdienu, jo tad būs vieglāk skaitīt ''ietaupīšanas'' dienas.
5. Izvēlies savu mērķi, ko tu pirksi par to naudiņu, ja tu nedēļas beigās sakrāsi.:))
6. Krāj tik ilgi, cik tev izmaksās tevis kārotā manta.
( Es krāju naudiņu skropstu tušai, no Essence, par Ls 2.25., man sanāks krāt visas darbadienas un paliks vēl 25. santīmi pāri)
7. Kad esi krājis naudiņu visas dienas, izņem no krājskasītes un pārskaiti, vai ir tik daudz, cik vajag pirkumam.
8. Dodies uz veikalu un iegādājies.




Kā tikt galā ar tērēšanas slimību?

Tēti, Mammu, iedodiet naudu, es jau iztērēju!

Kā tikt galā?

-Piedalies  pulciņos, ej uz konsultācijām  un mazāk staigā pa veikaliem.
-Atstāj mājās naudu, kuru tu tērē našķiem un neveselīgai pārtikai.
-Nepērc liekas mantas, kuras ir smukas, pērc tikai to, kas ir nepieciešams.
- Gaidi atlaides.
Vai lētāk ir iegādāties BB krēmu par 4.99, vai par 2.99.?
 -Paņem veikalu atlaižu avīzes un izvēlies nepieciešamos produktus.
Kā ES lieku naudiņu savā ilūzijas krājkasē. :))


Paldies <333





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru