2013. gada 22. aprīlis

Ideja, kā iekārtot ziņojuma dēli.

Čau čau! šodien es jums parādīšu ideju, kā iekārtot ziņojuma dēli <3
Jauku skatīšanos!




 Šāds izskatās mans ziņojuma dēlis, parasts, brūnā krāsā.
 Sāksim ar augšējo kreiso stūrīti.
Tur man piestiprinātas ir manas kartes, 
Vārda karte,
Atbilde no ''SĪRUPS''
MEDAĻA.
Kaķu bildīte <3
 Apakšējā kreisajā stūrītī man ir pakarināts Kalendārs.
Adīta rokassprādze
Divi mīļākie pulksteņi
Fotoaparāts
Un manas miļās pūcītes.
Lai cik jocīgi, tas neizskatītos, man ir piparmētru tējas maisiņš, kurš labi smaržo.
Mana pēdiņa, kad biju 8. gadus veca
Zīmētā daudzkrāsu acs.
Biļete uz torni Berlīnē
Apsveikuma kartiņa
Vienradzis un pazudušais auskars
 Visu labo apakšējo stūri aizņem manis zīmētā, saplēstā acs.
 Augšējo labo stūrīti aizņem manas Labākās draudzenītes veidots dzejolītis man. <3
Lubb you. <3

 Īsumā tas arī viss, man arī ir atkarība no spalviņām, pa visu istabu atradīsies vairāk, kā ducis

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru