2013. gada 21. aprīlis

Esi gatava izlaidumam! :))

Čau, čau!
Pēc vairāk, kā mēneša būs izlaidums, bet ir jau tam jāsagatavojas laicīgi, tāpēc, nolēmu rakstīt šo rakstu, gatavojies, kopā ar mani!

Sāksim ar meikapu.

 Lietoju mitrinošo krēmu.
Lietoju BB krēmu, nevis tonālo krēmu, lai izskatītos vairāk dabiski, nevis ar špoakteli. ;D
Lietoju Avon Bronzeri, lai vairāk izceltu vaigu kaulus.
Baltas acu ēnas, pa visu plakstiņu.
t.i. no skropstu līnijas līdz uzacij.
Pa kustīgo plakstiņu lieku L`oreal QATRO acu ēnu spīdumiņu, 
(zelta)
Dzintars Uzacu un Skropstu stiprinātājs.
Essence Melnais acu zīmulis, 
Velku zem skropstu līnijas, paceļu plakstiņu.
augšējā ūdenslīnija.
Nobeidzu ar Cat Eyes skropstu tušu.
Un Essence I ♥ EXTREME skropstu tušu.

Mati

Biju sapinusi afro bizītes.
Sāku taisnot matus.

Ar sprādzi piespraužu priekšējos matus.
Sāku lokot matus ar taisnotāju.
Iepūšu matu laku.

Esmu beigusi.


Smaržas


Manas mīļākās smaržas, atgādina vasaru un pavasari.
Flora by Gucci.

Kleitas.

Tātad man ir divu variantu kleitas.
Šīs bildes ir bildētas sen, atvainojiet :)
 Mans pagājušā gada izlaiduma tērps. <3
Otrs tērps.
Mana vārdadena.
Atvainojiet par nekārtību.
Kurpītes.
Gladiatora stila <3



Paldies.
Lai tev izdevies izlaidums <3

2 komentāri: